söndag 7 mars 2010

jimmpa i nån glammig bil och tikka spanar
kicki och tesse skulle showa bilen, tänk er slitz!
tikka och kicki leker lite
parteeey
mys

hej hopp! ska snart sova men måste berätta om lite saker, sthlm är i byn märks inte överdrivet mycket på macken för utom ta-ett-steg-in-och-skrika-efter-saker-dom-inte-ser-stilen, men jag kan fixa de! i går så lämnade sven och david byn för att åka hem till gävle vilken innebär, tikka-jag-4månader-framöver!

så i dag första dagen med hund har det hänt lite saker,..
x kollat när jimmpa kört bil på sjön
x bosse och tikka rök ihop
x tikka sket löst bajs vilket jag gladeligen plocka upp
x tikka fick prova sin super snygga mens trosa
x tikka välte ett bord hos martina
x tikka bajsa ännu en gång som jag gladeligen plocka upp
x jag fick ett strykjärn på axeln

i övrigt så är min super snygga syrra i byn, sover hon martyparty så jag har hängt där två kvällar i rad! nu ska jag sova för i mon så ska jag gå upp och gå ut och gå!

1 kommentar:

Tesse sa...

Kul att se dig i helgen! Blev en hel del trots att du jobbade! Ses snart igen, kramar!!