fredag 19 mars 2010

hallå världen!
Jag har kollat på new moon, som jag varmt kan rekommendera. shit vad det vara bra!
Igår så fixa marty party mitt hår, så nu sitter löshåret på plats igen, där det hör hemma.. på min skalle.

Tikka och jag har det bra, hon är grymt snäll och dukigt, men i förrgår när jag kom hem från jobbet låg hon och sov i soffan (vilket jimmpalimma inte får veta om, så om du nu läser min blogg jimmy, radera det ur huvudet) Så i går bytte jag dörrarna, jag kroka av köksdörren bar ner den i förrådet och tog upp den andra dörren, så nu kan jag spärra av vardagsrummet när hon är hemma på egenhand! blir rätt stolt över mig själv, sen tvätta jag, skulle mangla lakan men de lät så himla illa så jag hoppade det, jag städade lägenheten. mycket skönt!

idag har jag vart ute och gått skulle gå förbi kajsa men där var det ingen hemma, sen har jag kollat på film, slappat det är jag värd!
min jimmpalimmpa,sötnöt. han kommer hem snart, till påsk, jag är överlycklig!

Inga kommentarer: