tisdag 9 mars 2010

Igår så plockade jag ur mitt löshår, eller jag martyparty gjorde det... och det gick bra ända tills vi skulle kamma ur mina svinto bollar som bildats ovanför fästena, ajajAJ! men det var värt det, håret åker i så snart som möjligt igen, men först lite färg i min utväxt!
hos martyparty på saxen
fick kamma ut de lilla som var kvar hemma efter martan stått i ca 2h typp... tog mig en timme typ!
nu ska jag och tikka ut och gå
vi gick en sväng förbi johanna och nola på taxi, tikka lärde nola gå i trappen sen busade dom.. tikka är sjukt snygg i sin sportiga reflexväst!
tikka pratar och säger några välvalda till mina bloggläsare, mest hälsar hon till sven
tikka vill ha mat då säger hon till

1 kommentar:

Tesse sa...

Tur att MartyParty finns! I söndags slog en liten förkylning till då var hon bara Marty =)