tisdag 2 mars 2010

jag vill att du ska åka, men innerst inne vill jag inte det, 4 månader är en lång tid. jag vet att jag kommer klara mig utan dig, men ibland tvivlar jag på mig själv. du kommer ha kul, jag kommer lära mig att stå helt solo utan dig som backar upp mig. framför mig har jag 4 tuffa månader som väntar,utan dig fast ändå med dig. jag kommer sakna dig men jag kanske inte säger det, jag kommer trösta mig med att lukta på en av dina t-shirts för att stilla begäret efter din doft, jag kommer krama din kudde och förhoppnings vis känna lite närhet från dig, jag kommer längta till den dagen jag får åka ner och krama om dig, jag kommer längta tills jag har dig hemma igen.det kommer bli tomt utan dig men jag hoppas och vill att du kommer hem lycklig, full av inspiration och erfarenheter. jag blir och är så stolt över dig, du är stark,du är bäst.
bara ett lyckligt slut får mig att stå ut.

Jag älskar dig!

7 kommentarer:

Emelie & Lisa sa...

vart ska han åka och vad ska han göra? :)

Tesse sa...

Fint!

lou sa...

han ska plugga till arbetsdykare i norge!! hua långtid :P

Carro sa...

Faen oxå! Gravidmongot bölar IGEN! Snyft! Ni e så fina, du e så fin men mina hormoner är pest! ;OP Krama han ordentligt nu o sen får du krama tesse i helgen!
carro

Carro sa...

Faen oxå! Gravidmongot bölar IGEN! Snyft! Ni e så fina, du e så fin men mina hormoner är pest! ;OP Krama han ordentligt nu o sen får du krama tesse i helgen!
carro

Tesse sa...

Snart är jag på väg!!! Kramar

ruben sa...

de går fint de, ja kan komma upp åh hålla dig sälskap! familjen kommer upp över påsk:)