onsdag 10 mars 2010


idag så har jag jobbat, jag började dagen med en promenix med tikka, det var svin halt tur som det var hade jag dragit på mig jimmpas 30 nummer förstora dubb-dojor så jag gick säkert på isgatan. på promenaden hittade jag pengar mycket bra, ca 50 spänn sist hitta jag en 20-lapp så jag kommer bli stenrik!

sen jobbade jag annika och jag är mycket klokt radarpar tycker jag, vi löser problem kommer på saker sen skrattar vi väldigt mycket, det gillar jag!

efter jobbet så gick jag hem, hämta tikka körde jimmpalimpa till jobbet, åkte till duved kolla svens och davids post,. efter postärendet så skulle jag gå in till svens lägenhet för att ringa, då jag märker att lägenhetsdörren gått i baklås, jag som har ALLT där inne (dvs, nycklar,hundmat,koppel,mobil,bilnyckel jag allt) kallsvettas,paniken börjar växa,funderar ut en nödlösning kollar efter hunden då jag också ser att jag står och rycker i någon annans lägenhetsdörr, jaja så kan det gå när allt ser likadant ut.....

sen åkte vi till tege-fjäll för att gå en promenix då jag tagit med mig tikkas drag däck och sele, vi gick en promenix det var kul.. tikka var jätte duktigt och gick lös sista biten då hon också följde varje steg jag tog i stort sett.

sen blev det rulltårta och lite skitsnack

pizza på det,tanka,spola av bilen nu FILM!

Inga kommentarer: