lördag 20 mars 2010

Ikväll så har jag hängt på saxen, med marty och pj. vi frissade lite och fnissade. Pj tyckte jag såg vuxen ut i dag, med glasögon å allt. SPEEX
marty fixar frippan på PJ, jag hänger med i bakrunden
mycket fint blir det
PJ fick klippa mig
Jag var rädd till en början, sen tog marty över
resultatet blev strålande, precis som alltid. ME LOVE!

Sen efter fixet på saxen så skypa jag med mina grabbar i Norge, jag fick se jimmpalimmpan börja nästan gråta, men jag höll masken! de var kul att prata med dom, ett bra team är de. Sen kolla jag och martan på film, båda somna. men jag hade ändå sett filmen i Dubai så det gjorde väl inget.

Sen följde jag och tikka martan hem, nu ska jag sova ska öppna i mon!

PUSS och GODNATT (speciellt till jimmpa)

3 kommentarer:

Tesse sa...

Vilket gäng! Snart kommer förstärkning till både stationsvägen och alphyddan, håll ut! ;)

MartyParty sa...

Jaaa!! Det blir kul det! Längtar!

lou sa...

jaaag längtar oxå, de ska bli skita kul speciellt att johan ska med oxå!!