fredag 4 mars 2011

här är jag. jag heter lovisakristin. jag är glad. ibland mindre glad. ibland hittar jag på saker. ibland gör jag ingenting alls. ibland är jag kreativ. och ibland är jag bara mig själv. ibland är jag någon annan. ibland är jag silvia. ibland kungen. ibland har jag tråkigt. ibland har jag kul. jag har en kille. han är världs bäst.ibland mindre bra för då är jag bäst. jag har en familj och dom är bäst. ibland på delad plats med jimmy. ibland vill jag duscha. ibland vill jag vara skitig för jag inte orkar att duscha. ibland pratar jag finska och jag har bara en line den lyder "siine ollonen hikkinen hirvi". de gör mig oftast glad och har vart med ett par år. ibland undrar jag om jag gör rätt. och ibland fel. nu ska jag sluta för det känns rätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag heter Jessica. Jag är en besserwisser. Du stavar fel på finska. Sinä olet hikinen hirvi. Du är en sverrig älg. Schysst att bli glad över det. Nu kan du sluta undra. Hädanefter är det rätt stavat.
Men det kanske inte gör dig glad. Kanske jag borde låta dig få göra som du vill. Jag kan inte bestämma. Bara du är glad. Ibland är jag också mindre glad. Det kan vara för att jag har ont i magen.
Vad hände med stor bokstav efter punkt på din presentation? Kanske är det liberation? Vem säger att det måste vara rätt - när det egentligen inte görs rätt. De som predikar om rättvisan vänder ofta den ryggen. Presidenten och Dalai Lama.

Peace Out