måndag 15 februari 2010


världens finaste lille benji
Benji fick presenter från tant lovisa, hunden heter göran om nån undrar
Jag och lill-babs och benji, på lill-babs cafe

nu ska jag berätta om min helg, eller lediga dagar, i onsdags efter jobbet åkte jag till järvsö för att hälsa på marie fredrik och den lille lille benjamin. vi har pratat, ätit,skrattat,fikat,sovigt,myst och träffat lill-babs himmla trevlig henne gillar vi!
på vägen hem sen så var tåget segt 40 min sent, sen pajade det i östersund så det blev ersättningsbussar,SUG! va hemma sent men jag drog ut på bygget och fotade.. gissa vem jag träffade???

JO,självaste Darin-kändis tätt i både åre å järvsö


2 kommentarer:

marrebanan sa...

Skärpning Lojsan! Hunden hette Jörgen juuu och inte göran. Göran var han vi pratade om på kvällen, hahaha :D
Saknar dig massor redan! Är så tomt och tyst här..

lou sa...

hahahah men det gör faktist inget!! saknar dig oxå hoppas vi ses snart igen!!!!