lördag 13 februari 2010

Nu sitter jag i soffan hos marre och Fredde,idag ska kg åka hem..dagarna har gått snabbt,sjuukt snabbt!i onsdags kväll när jag kom så åt vi mat och prata hela kvällen och sent in på natten.på torsdagen så åt vi frukost sen satt och hängde gick en sväng på byn, käka lunch på sibylla..sen gick vi till Ica handla mat till kvällen, på kvällen åt vi middag sen satt vi och prata och skratta hela kvällen.på fredagen så gick vi ut en sväng på byn gick till Lill-Babsan café och fikade. Där vi oxå träffade självaste Lill-babs,hon var en riktigt go gumma!!vi hängde hos Fredde mamma innan vi gick hem och käka och kolla film..Benjamin är hur söt som hellst och go!!han är så mysig att hålla,..juste jag har bytt blöja dör första gången i hela mitt liv(?!) tufft va???? Mwahahah,mitt tåg går om ett par timmar ses på bygget i kväll

1 kommentar:

zasu sa...

Hur mår du?:)

Nu är eran favorit bloggerska tillbaka och bloggar på högvarv!
en massa nya roliga inlägg och bilder finns nu på bloggen !

hoppas att du har haft en underbar alla hjärtans dag :)