onsdag 24 februari 2010

jag kan inte sitta och hålla saker inom mig här i min ensamhet, kolla igenom alla mina taggar på facebook, då denna härliga bild på mig dök upp. HAHAHA JAAAAG DÖÖR!!!
nu ska jag berätta, haha ni ser den fula killen i lila och rosa i bakrunden?? vi skulle knäppa ett smygfoto på honom för han var så jävla kul-ful-vi-as-garva-åt-honom stuket, sagt och gjort jag ställde upp mig så vi skulle kunna ta ett smyg-foto på killen för att kunna grava åt honom senare på dagen (japp det är sant) MEN, det bästa är ju att JAG (japp, det är jag) ser lika FÖRJÄVLIG UT om inte ÄNNU värre,... HAHAH riktig humor, så nu är kille i bilden inte lika intressant längre när det är MIG jag garvar åt!! nu dog jag lite till... HAHA

det här är btw mitt första besök i åre,.. vågar jag ens säga när det var?? våren 2007 tror jag det var..... haha

3 kommentarer:

sarah sa...

fyfan lowan..inte ok...det där är killen jag dejtar just nu...

lou sa...

HAHAHHAHAHAH, han är heeet ju.. han heter björta..

Anonym sa...

Björta <3 Bertil