onsdag 17 februari 2010

hey bloggisch fantastico!
idag har jag jobbat på macken, hade "vinprovning" fast med energi drycken rockstar, 4 olika, två vann två förlora! sen var jag speedad resten av dagen, hoho.
efter jobbet kom jag hem till jimmpa och johan, jag betala räkningar, kolla igenom min post hade fått en bonus check på ica YES! 25 spänn!!
sen gjorde jag middag, efter det har jag hängt åkte till duved med jimmpalimmpa och hälsa på sven&kajsa,olle&emma och read var oxå där, myste med hundarna snacka och kolla på när anja pärsson körde ut TOTALT!!!

snart kommer ruben!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello girlie.
Hoppas allt är bra med dig.
Vill bara rekommendera en snygg nagellacksfärg från Isadora, som heter Vintage mint. Skulle se very nice ut på dig.
Imorgon är det battle med högstadieelever i Järpen. Vish me lukk!
/ankan