onsdag 24 februari 2010

jag är ego jag vet, men vad gör det om hundra år?
Nu ska jag visa upp en t-shirt jag köpte på mig i dubai, äkta fake om någon undrar för jag skulle inte lägga up plenti me money på en edhardy tissha
jag kanska ska bli skolfröken som dig ankan? skulle jag passa??
baksidan, kör en johnnyhenning pose på den JAPPJAPP
magen, en glittrar och grejer skit fint...men de fasnade inte så bra i photobooth..
gilla läget, nu blir de allstar med mitt gäng,mina närmaste nästan som min familj,speciellt dom kommande 4 månaderna...

2 kommentarer:

bertil sa...

lowan jag ÄLSKAR ditt hår!! är det äkta vara!

tröjan va också fin fast jag är chockad, trodde de bara sålde burkinis där!:O

Anonym sa...

Ja klart som fan, skönheten själv är ju hans moder! Hahaha Snattarna mår prima ballerina nu, ammar typ 1 gpng per dag, mjölken sinade jävligt fort. Plastsäckarna fyllde ut pattarna så mycket så mjölkgubben som fixar mjölken trodde det redan va fullt hahah! Så nu göder jag honom med ersättning istället, men han klagar inte:P

Fan, jag får aldrig till mitt fakehår sådär flashigt, snarare trashigt!:/

PUUUUSSSSS