söndag 28 februari 2010






Mitt shreddgang, sven,david,olles lille bror, olle, olleslillebrors kompis, kajsa och emma


övretväråvalvet, kom och häng med mig!

idag så har jag haft en wounderful day, den började med att jag och jimmpa käka frullebulle sen trippade jag i väg till systemet för att köpa mig lite vin för kvällen. sen drog jag på mig understället och spännde på mig pjäxorna för att shredda lite i backen, de var nice!!!

sen åkte jag hem gick på ica,gjorde panacotta med vanilj och lime,städa lägenheten,tvätta,duscha,sminka sen fick jag besök av anna,bibbi,doris,johanna och nola. har tillbringat en fantastisk kväll med dom och anna gjorde en sjuuukt god middag, plankstek JUMMY, sen har kvällen bestått av mest prat,vin sippande och paltkoma, tack för i kväll tjejer! känns tryggt att ha er.

Nu kom jimmpa hem från jobbet så nu ska vi mysa!


1 kommentar:

Johanna sa...

Tack själv bästa du! det var en mycket mysig och lyckad middag - måste vi göra om snart igen! mycket snart!!!!