söndag 1 februari 2009

tjennaaa


Nu sitter jag jimmy och hogge i soffan, alla i stort sett helt slut. Jag har redan hunnit med att nappat i 2 timmar, och jimmy "halvsov" under filmen vi kollade på (han snarka, så jag tror inte riktigt på att han "halv" sov)

Helgen har varigt GRYM, sjukt bra åkning i går, väder vind allt det där man vill ska va perfekt, VAR perfekt! Vi åkte östraravin och sedan susabäcken, kanske bland de svåraste jag gjort, men lätt värt det. (BILDER KOMMER)

Vi gled vidare till Dippan på afterski, där Cameltåån blev upp bjuden på scen för ett fullsatt Dippan och alla hurra in hennes 20 års dag. Sen så blev vi alla fulla och glade vi gick till hållidig och bowla sen till Bygget-där det som valnigt var knökfullt med folk. Men ack så skoj!!

det blev en hejdundrande efterferka, där Ruben blandannat hjälpte Jimmy i säng och försökte tvinga på honom morgonrock för att gå och kissa, Cameltåån var på vift, kröp omkring och var brännfull.

Idag hade vi en sjukt fin dag också, vi åkte till Storullvån för att grilla korv. Very nice!!!
Sen när vi kom hem åkte Ruben och Tesse hem, för dom skulle jobba i mon. Men om två helger så kommer dom igen :)






1 kommentar:

Anonym sa...

Helt underbar helg!! Jag längtar redan till nästa gång vi ses, hoppas på lika fint väder då. Fundera om det är något annat ni behöver som vi kan ta med. KRAAAM