lördag 7 februari 2009

Rix Fm i fjällen

I dag sade mitt största blogg fan att jag inte bloggat på länge, vilket jag inte har heller. det har hänt lite grejer sen dess, vi har varigt ute och åkt pulka, jag, hogge camelbella och sven. Det var sketa skoj! jag borde lägga in bilder på det, men jag gör det snart :)

sen har jag käkat nyponsoppa, jobbat och i går gick vi ut på fyllan träffade en väldigt full phusing som nocka sig själv i betongväggen, det blev time out och jag ringde efter taxi och skicka hem honom.

Jag eller snarare jimmy har hamrat upp Reine, ni vet mitt rådjurshuvud i plast. på lilltoan (aka Bajstoan) Så nu har Hogge en vän där inne, och behöver inte känna sig ensam ANYMORE!!

Jag tänkte att jag ska gå och styra upp mig snart så man ser ut som folk för att gå på Rix Fm afterski på torget, de kommer nog bli ett hejdundrandes ös!!! hejja mig!!!

Inga kommentarer: