måndag 16 februari 2009

Min alla hjärtansdag helg

Okej, jag har vart kass med att uppdatera, suger i know. Men jag har inte haft tid.
För mina sviskon Ruben och Tesse har varigt här och med det tåget följde oxå Nixon och Johanna med. MYCKET ROLIGT!!!

Dom kom i Onsdags kväll, på torsdagen det blev Wersens med Petter, blev väl inte allt för tidigt sänggång och upp på morgonen för att ge sig ut i backen. Sen på fredag kvällen så åkte vi till Martan, för hon hade bjudigt in till sex-party ROLIKT. Jimmy sa när han lämnade av mig "Ha så kul nu, köp nått kul jag betalar" ja tack då :) Efter partyt blev det Bygget Marmeladorkesten spelade BRA SKOJ! Lite lite folk bara,. 

På lördagen åkte jag Skidor HUR KUL SOM HELLST!!!! NU VILL JAG KÖPA SKIDOR OCH SLÄNGA BRÄDAN I VÄGGEN!!!!! Jag fick långa skidor på Hansons av Niklas! TACKAR!
På kvällen samma repa, alkohol-fylla-bygget-hemgång.

Söndagen va rätt soft, städade efter flocken åkt hem.

Idag har det varigt Måndag hela dagen vilket innebär Måndagsklubben i kväll-vilket innebär att jag ska ut och FOTA!. Jag har oxå jobbat, fick åka skoter men Pontus-Pistör sjukt snabbt, och kittlades i magen!!

Denna vecka så finnes Ellen i byn, hon ska med ut i kväll! NICE!!


jagsomdu.blogspot.com


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lowan! Tycker samma sak om skidor! när man väl har testat e snowboarden inget att ha längre! =P nu har du ju en bra chans att bli grym på skidor oxå! jag försöker iaf med det! haha! ha det bra! kramar hanna

Anonym sa...

Hej hanna!!
hur är det med dig???
Ja, jag är ju uppväxt på skidor, men sen fick jag ju för mig att jag skulle bli snowboard åkare, vilket jag inte riktigt kan förstå mig på efter i lördags!!!haha
kramkram

Anonym sa...

Du var grym på skidor Lovvan! :P
Satsa på det nu vett ja! :P

Tack för i helgen! Var grymt!
Kram!!