tisdag 3 februari 2009

Just nu sitter jag hemma och väntar på att jag ska ta tag och gå iväg för att fota på Bygget. Jag ringde Jimmy nyss, han sa att det inte var någon kö, men att det började komma folk. Så då väntar jag gärna en 20 till så det är mycket folk där så behöver jag inte vara där men än vad jag behöver, jag är ganska trött. 

Efter jobbet i dag tog jag en powernap på 2 timmar, bra trött.
Idag fick jag också en t-shirt av RixFm MYCKET FIN, lägger upp en bild på den sen :) Den är iallafall lila mycket DELIsCH!!!

Nu ska jag tagga i för kvällen, taggataggatagggaaaaa WOW! Det är alltid kul när man väl kommer ut, men just det steget är lite segare. Igår fota jag på Werséns, bilder finner ni på arelife.se

nä nu ska jag sluta skriva bara för att skriva, för det blir bara en massa skit då



Hur taggad ser inte jag ut att vara??? ser ut som jag somnar när som hellst.. PUSS




Inga kommentarer: