fredag 20 februari 2009

jahadeluliiijaaa

Nu ligger jag i soffan, igen. Det är en hemskt bra ovana jag har:)
På kvällsåkningen hade jag inte så mycket people hos mig, kanske 7 kunder totalt, sålde 6 koktakorvar med bröd och 3 varm chocklad typ!! ÖS ON THE BERG!!!

Jag hade sketa ont i skallen när jag kom hem, att mig i hallen för jag va så tung i skallen sen kunnde jag knappt resa mig, hitta på en ipren smällde i mig den och tog en dusch. Nu sitter jag och klunkar i min Monster så jag är pigg och allert nu när jag ska ut på Bygget.

Här kommer några bilder sen förra helgen, 



Jag och Nixon


Tesse (min syrra som har opererat ögonen nu, så hon ser inte ett skit för att kunna se sjukt bra sen ni vet LASER syn kommer hon ha) sen Nixon och Johanna

Jag på Skidor, i LOVE IT!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj så snygg jag är ;)
jag kommer snart igen . sohoo