söndag 8 februari 2009

20 i 20

Gårdagen var en fartfylld dag, den började med att vara seg as hell. Gick ner till torget såg en halv naken Gert Fylking på scen, mycke nöje. efter ett tag gick jag hem. Sov en sväng, sen börja folket trilla in igen.

Vi åkte i väg till björnen för att åka hundspann, började med att vi fick åka skoter ut i skogen där det stog fryra spannar, en till oss vardera. Sen bar det av, jag blev piskad i ansiktet av en buske och körde in i ett träd. Väl hemma sen så bakade vi äppelpaj, den blev super god!

Och i dag så väckte Jimmy mig 10 över 8 på morgonen och ville ut i backen, trots snöoväder, flera minusgrader och pissig sikt. Men jag är ju inte den som bangar så jag följde gladeligen med, de va kass sikt men sjukt härlig snö. Jag frös så mycket om mina fingrar så dom fick jag stoppa i Jimmys armhålor.

Efter backen drog vi till Tott och bubbla, basta och bada. Sen käka vi buffe. MYCKEt gott.

Nu i kväll sen somna jag för jag va så trött, är uppe på bena nu. Jimmy ska göra toast. Jag har också beställt en externhårddisk och en sd korst läsare!!!

DISKEN VÄNTAR!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej!!!! ni ser ut att ha det super duper bra i fjällen. är så avis! men om en vecka är jag på väg till åre så vi kanske ses någonting i backen eller byn! =) ha det bra kramar ellen

Anonym sa...

hej ellen!! de är klart att vi ska ses när du kommer!!!!fan va kul, vilka kommer du hit med??kram

Anonym sa...

Ja det ska bli så himla kul! dock är dom jag åker med inte lika kul - familjen.. =P men Lisa sandström kommer också åka upp med sin så.. men vad kul att du vill ses!! vi får höras något nästa vecka då! :)kram