tisdag 1 december 2009

Jag ska köpa skidor, i dag har jag testat två representanter, sjukt nöjd med båda- kommer bli svårt!! båda skidorna har för och nackdelar, dynastar är stabilare men lite mer pist inriktad känns det som medan scott är lite mer lekfulla och mer riktade åt hela berget

dynastar sultan 80, en hårdare skida som känns stabil i både långa och korta svängar, fick jobba lita för att få till korta svängar. skidan greppade bra på is, kändes knappt att man åkte över den (thank good) snabb!!
scott, vad den nu hette. en mjukare typ av skida kändes lite ostabil då den skakade (just för den är lite mjukare) lite mer "lek" i skidan på nått vis, greppade dåligt på is, funkade bra i långa och korta svängar. rolig skida, funkar nog super i lite offpist då den är lite fetare en dynastar (84 om jag inte minns fel) och scott (90 tror jag det var)
jag och J-O i duvet (mackan var oxå med)
första dagen i en riktig backe (då dubai inte räknas som riktigt för den var fejk;))
J to the O

2 kommentarer:

Hanna sa...

Dynastar va snyggast tycker jag! =) om det spelar roll! hihi!

Tesse sa...

Jag längtar! Vill också köpa skidor...tomten!