lördag 5 december 2009

idag var det dags igen!! idag så testade jag två par skids, black crowd och ett par från scott (jag är kass på vad skidorna heter) men iallafall!
Dom här var en lite fetar typ av skida mer anpassad för offpist än pist, skön skida i övrigt jävligt snabb men man fick jobba rätt mycket för att få runt den- ingen första skida att börja med men där emot en kompletterings skida kanske senare in på säsongen!!
Dagens scott skida, den var smidigare än crowden, lätt att svänga med, men dåligt isgrepp- man gled mest (eller så är det jag som inte har några som helst ben muskler och inte orkar trycka ifrån?)
Jimmpa shreddar i gästrappet
mackan shredda med mig i går då jag oxå testa skidor
dagens pepp i gästrappet
pandoran och den rosa skidan jag inte minns namnet på vi kallar den " den med den rosa hästen"

Pandoran va en fetar typ av skida lixom black crowds, fick jobba mycket med den gilla den men ingen försat skida!

den rosa med hästen är ju en av dom som ligger i toppen just nu, den var rolig tog bra på is och lätt svängd...

Nu ska vi göra julskinka jimmpa kan inte hålla sig och i kväll så är det ROBINSON så jag har längtat!!!


Inga kommentarer: