torsdag 3 december 2009

Idag efter jobbet så städade jag lägenheten sen så julpynta jag och jimmpa. vi hängde upp våra jul stjärnor, tog fram julkrukan, adventsstaken(heter det så??!),balkong pyntet sen gjorde jag fika mycket fint.. nu ligger vi i soffan jag ska nog kolla på paradise hotel, undrar vem som åker i dag??

Balkong pyssel, en fin liten ljusslinga,
stjärnan i TV-rummet
Adventsljusstaken i köket
Tomte krukan i sovrummet
Stjärnan i sovrummet
FIKA by MOI
Som dessutom är super nice att ha till efterrätt, går snabbt att slänga i hop, det du behöver är vaniljkesella,digestivekex och bär..
krossa kexet till småsmulor (i en påse) ta på kesellan sen över med
rumstempurerade bär!!! SUPERDELISCH!

kortet med dom smalare ramarna blev snyggare, men Paradise hotel
drar så mycket så jag börja slarva oops!


Inga kommentarer: