torsdag 31 december 2009

2009 vs. 2010

the last day of the year, och nästa år(2010)fyller jag 21-men man kan ju börja oroa sig när pensionen är närmare än studenten...

sista dagen på året, nyårsafton=wounderful. vi har vart på renfjället, grillat korv, chillat, trampa puder och åkt skoter. ja, det har vart en perfekt dag som avslutar 2009.
imorgon är det 2010-då ska jag åka skidor!
sven kör fort fort
Gänget
Emma shreddar
we love mycke snow
Mys i snö,
Jimmpa tolkar
jajjemän
Kajsa tolkar
Ruben och sjukt mycket snö
Åre fast från andra sidan
här har vi min snygga chaffis som körde mig upp och ner på sin snygga skoter, super nice!!

en snabb notis, mange lira på bygget i tisdags dom var GRYMMA! senare på kvällen så träffade jag på adam tensta. igår lirade han på dippan då träffade jag ingen mindre än HASSE ARO! kändis täta åre jajjemän..

2 kommentarer:

Erica sa...

Å ingen bild på din chaufför dagen till ära:) mycket besviken... Buuuuuuuuhhhh;)

Das Chaufför sa...

Haha I love:) Mycket stilig bild...