onsdag 23 december 2009

ilovemynewhair!
men det kanske jag inte ska skriva här för jag ska ju växa upp tycker troligen nån "anonym", jag kanske inte ska skriva alls? jag ska nog lägga ner bloggen och växa upp,.. NÄÄÄ de kan jag ju inte göra "anonym" får heelt enkelt göra sitt val att läsa eller icke läsa..

i söndags var jag på Dippan jag blev skit full-svin omogen IKNOOW men det gör som ingenting här uppe...

ikväll kommer jimmys familj det ska bli skit mysigt!!!
i mon kommer MIN,MINMINMINMINMIIIIN!!!! super bästa familjen lovelovelvoe,. nej nu måste jag tygla mig så "anonym" inte stör sig på min blogg och kommenterar till mig att växa upp,...

3 kommentarer:

frida sa...

seriöst kan inte du börja blogga om lite mognare saker och växa upp lite. känner inte ens igen dig. sluta fis. det luktar.

lou sa...

jo jag tror det, och nu luktar det till och med illa, shit känner mig så liten i en sådan stor och vuxen värld!! UÄÄHH

Ellen M sa...

Vad fin du va i håret :D god jul på dig och jimmy :D puss och kram!!