måndag 21 september 2009

så gott folk, måndag igen dagarna går fort.. de gillar jag!! helgen som vart har vart kanon kul,..

jag och jimmpa
jag och min flaska
en dag i förra veckan så hjälpte jag min kära kollega marie att vika strips-kartonger, vilket resulterade i att det blev the world trade center TWO...
tvilling tornen
ikväll-hundkurs, förra veckan med en trött och nöjd tikka

JUSTE, i dag fick jag ett mms av min härliga vän david som håller på att renovera ett hus, under golvet har dom hittat...
det är david som är kameraman, kattens mjaauw och director...

6 kommentarer:

Fia sa...

Uuuäähh!!

Adde Kaa sa...

fan va jimmy är snygg! är stolt över att känna honom!

Unknown sa...

Kisse kisse katten!! ha ha

Marie sa...

Åh vilka fina bilder på dina fina torn. Tack för hjälpen =)
Men ang katten? Det måste ju vara ett skämt. Äckligaste jag sett på länge..

Kicki (Martans fd roomie) sa...

Fy tusan vilken otäck film! Till min förskräckelse gjorde filmen succe på jobbet - sjuka människor... Ha det bäst och hälsa Åre!

Lovisa sa...

adde- du ska vara stolt han gör sig väldigt bra på kort..

marrebanan- haha neej de är inge skämt, dom hitta katten under ett golv i en kåk i björnen..

kicki- haha häärligt att den gör succe de gillar jag!!! åre hälsar tillbaka!!