torsdag 17 september 2009


Hey everyone!
Jag har precis gjort lunch till mig och jimmpa, ska snart gå till jobbet- sen ledig två dagar!!
Sven, tikka och jag har ju börjat på hundkurs, hur kul som helst!! Hon som har kursen, Rakel- sjukt duktig och har hur mycket energi som aldrig värkar svika.. så man blir pepp!!!

I morgon fyller sven och johanna år.. det ska vi fira!! dock så lämnar min kära johanna byn I KVÄLL!!!! så hennes kalas ska vi fira när hon kommer hem igen!!
Kanska ska man prova på att baka en tårta ur "millas KALAS tårtor" som jag fick av lovely carro( fyllde år i går, grattis till dig snygging) och super JH när jag fyllde 20??

NU:lunch
SEN:jobb

PUSS

2 kommentarer:

Anna Keebo sa...

Hej fröken!

Gissa vem som sitter på jobbet och önskar att man vore någons annanstans??? :P

Jag drar till gävle imorn och är borta till söndag, men nästa vecka vill jag ha playdate!!!! SMISK

lou sa...

heeey babe!!!
jag chansar på att det är du;)

i seee gävle och lämnar av bibbis, KLART jag vill vara din playdate hela dagen och varje dag är ledig heeelsa TRE dagar nästa vecka!!!!

KISS