tisdag 8 september 2009

Igår var det min lediga dag, så då ville jag göra nåt.. vi klunsa om att åka till östersund eller trondheim.. Det blev Trondheim, vi tog vårt pick och pack och bah DROG! Vi kom dock rätt sent, hitta en resturang och käka pizza buffe, mycket fint! satt och snacka lite gick en sväng. Jag köpte en bikini (tills jag ska åka till dubai), sen några ramar och en te/kaffe-mackapär. Vi åkte oxå på Ikea!! FETT NICE!! Där köpte jag några till ramar, en spegel och en latte-visp!!

Johanna och mackan på resturangen
Jimmy och jag
Sen såg vi cykel-poliser, här har dom precis tagit en moppeåkare
sen gick vi och kolla på en kyrka, bra fet men den var stängd så vi fick nöja oss med utsidan
kyrkan
gänget
jag och lite hus
en ram jag köpte, jag i mexico när vi bada med delfiner
me today, ska snart gå och jobba
har inte gjort så mycket i dag, tagit en morgon promenad, köpte mig en dubai guide, diska hela lasset med disk,frukost softat

Inga kommentarer: