tisdag 1 september 2009

lite dålig med att uppdatera ja, jag har iallafall haft tikka i helgen SUPER MYSIGT!!! bilden är från förra eller förrförra onsdagen då jag hade henne under dagen så var vi på stranden och hon fick ha en lång lina så hon trodde hon var lös, sprang så snällt runt mig och johanna..

Igelgen var det cykel tävling, och jag var ledig.. jimmpa var med och tävla både lördag och söndag himmla duktig han:) på lördagen var det fest SJUKT KUL!!!
torget
starten på söndagen
Jimmpa precis i starten, duktig pojke


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi vet hur man festar till det i Åre! Mycket kul var det!
Fina kort du tog, duktiga du. Vi ses snart!
Med allra bästa hälsningar från JOHANNA OCH MARCUS

Lovisa sa...

om några så är det vi:D
ja snart ses vi hoppas jag!! jag är ledig TORSDAG och fredag!!!

Tesse sa...

Kul att se att ni lever däruppe! Vi hade kalas hos Rub igår, mysigt!!