onsdag 30 september 2009

kära vänner,familj,haters och stalkers
jag har införskafft mig en ps3 spel vilket jag älskar, helt uppslukad.. därför har jag inte bloggat så mycket,sorry.. och nu hitta jimmpa uncharted 2 hehe S K I T K U L... NOT!!

igår var jag jimmy och sven till östersund.. jag köpte hör och häpna 2 par K L A C K S K O R, och en klänning.. vi ska på 30 års fest till helgen så då måste man vara fin jimmpa valde ett par skor= schteeeek...

Nu ska vi kolla på "allt för henne" en thriller vet inte vad den handlar om...

juste plocka bort mitt plåster på magen i dag för det klia så mycket ( nu i efterhand så märkte jag att jag kanske skulle haft det kvar, men ska plocka bort det på fredag)

PUSS

3 kommentarer:

Tesse sa...

Klackskor!(?) Josses!!
Jag har inte handlat ett enda par skor annu...men mina reskamrater har det. Pussar

Lovisa sa...

haha iknoooow carzy!!!
men du, du kommer hinna köpa skor!!! PUSS

Hanna sa...

snygging! ;) hur går det med valet av utstyrsel till nästa 30-årsfest?? har du kommit på nåt bra? =) kramar!