tisdag 12 januari 2010

Sammanfattning år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag köpte min downhill-cykel

2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha jag ger inte sådana

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajjemän,.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, thank goood för det.

5. Vilka länder besökte du?
Förenade Arabemiraten-DUBAI med min lover boy jimmy, otroligt bra resa

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer cash haha

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
finns många fina minnen från detta år.

8. Vad var din största framgång 2009?
Självdistans,insikt och att jag kan om jag vill

9. Största misstaget?
är väl att jag inte köpte skidor förra året redan

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej, förutom pollen som sabba istort sett mina ögon under hela sommaren, sen har jag cyklat omkull då jag fick lite skrubbsår.

11. Bästa köpet?
Mina skidor (MELOVE) min downhillcykel och resan till Dubai.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resa

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jajjemän,jimmy ofc mina lovely friends och min familj

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
finns många,väldigt många

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare, fast jag har ju inte vart mer ledsen andra år

16. Vad önskar du att du gjort mer?
spenderat mer pengar på saker jag vill ha

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
latat mig

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mig och jimmy i åre med våra familjer

19. Blev du kär i år?
var kär innan året började men kärare

20. Hur många one night stands?
inget

21. Favoritprogram på TV?
Paradise hotel, Robinson, Scrubs

23. Bästa boken du läste i år?
har bara läst en bok och det var Alexandra mannen

24. Största musikaliska upptäckten?
ingenaning

25. Något du önskade dig och fick?
jajjemän

26. Något du önskade dig men inte fick?
ja, en hund

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var på systembolaget körde brorsan dodge hade fika för släkt och vänner hemma hos mamma hur lyckat som hellst

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja säkerligen men inget jag kan komma på

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
skiter i allt punken lever

31. Vad fick dig att må bra?
Jimmy, kompisar,faecbook,bloggen,snön,familjen solen,hundar you name it

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
vet inte finns så många ju

33. Vem saknade du?
morfar, familjen

34. De bästa nya människorna du träffade?
oj haha listan kan göras lång, jag nämner ingen så är ingen glömd

35. Vilka är de evenemang du kommer minnas som mest?
oj evenemang, finns så mycket som händer här uppe men golden wave, pulka race

36. Träffade du någon som du inte har kontakt med idag?
det är klart

37. Vad ska du göra bättre till 2010?
åka mer skidor,träna mer,cykla mer och spendera mer.

3 kommentarer:

Göngyi- junior sa...

hahaha lowan jag älskar att facebook fick dig att må bra år 2009 och att du fick lite skrubbsår =) du är för underbar min vän och jag SAKNAR dig!!

leffejunior sa...

hahaha lille gönyi i knoow!! så bra,.. kom och häng saknar dig oxå!!! så kan vi åka skidor och hitta på en ny sten till lille frida HAHAHA kommer du i håg de i järvsö???

... sa...

Men Lovis sten är väl inget jag glömmer i första taget det vettu! Hahaha för att inte tala om vår resa till järvsö med hela familjen nordqvist mfl och ja gör kullebyttor ner för halva backen ja draaa mig baklänges, vi ska fixa en dejt snart ja lovar ;)