lördag 30 januari 2010




nu, ska jag berätta. jag har beställt en bilxt (i torsdag) den kom i fredags, ME LOVE! det är grym, hoppas jag. så i kväll blir det bygget och fota.

igår var vi bjudna till ottsjö på fest av camilla i en grillkåta på fjället SJUK NAJS! när vi sedan på kvällen skulle slå klackarna i taket gick jag ut hårt och öka då min fina underbara miljötelefon försvann och blev stulen,omg.. så idag fick jag en anledning som snart vart oundviklig skaffa mig ett abonnemang (VUXET POINT TO MOI) och det blev en iphone, lucky me.

jag och jimmy sitter och leker lite, så snälla ni som känner några band mellan mig och min iphone kan väl höra av er så jag får erat nummer, eller?

jimmpa sa precis att han oxå ska köpa e iphone haha,oundvikligt....

nu blir det pankaksfest i tegefjäll...

vill här med önska mina nya familje medlemmar canon 430exII och iphone 3gS varmt (ocå HOT) welcome till min familj...

Inga kommentarer: