torsdag 28 januari 2010

idag så är jag ledig, vi har hjälpt phusing att städa ut sin lägenhet, jag har vart hundvakt till chilla vi har käkat lunch på bubblan (thx to PJ 4 the lovely lunch).

igår så var det simklubb med delfinernas vänner i järpen, mycket fint sen åkte jag hem med johanna kolla på desperata hemma fruar i new jersy.. sen sunes sommar och jag somna...

idag har jag också beställt en blixt(430ex II),en bouncer och ett laddkit (SUPERNAAJS).

ikväll ska jag fota-känner ingen pepp med tanke på halsont,snuva/täppt i snoken och trött. men det kommer väl, peppen alltså..

sen tesse keep it cool, hon opererades i går, har inte hört nått så jag antar att allt gick bra!!!

idag har jag oxå fått min allderes egna chilla mössa SJUKT SNYGG!! och skön och me LOVE!!! bilder kommer sen, den ska jag har på mig i kväll på bygget JAPPJAPP

Inga kommentarer: