tisdag 12 januari 2010

idag har jag åkt skidor, sjuukt nice i backen! nästan inge folk SJUKT BRA FÖRE inga lift köer sol inte ett moln, you name it! det är sådana dagar man ångrar att man sov en timme extra istället för att gå upp och ut och åka.

nu ska jag tvätta, inte så kul men sen kommer bibbi och doris hit-ME LIKE! får se hur det går, vi ska busa och kolla på TV har jag planerat och tvätta såklart.

nu måste jag kila,tvät stugan väntar! PÖXX


JUSTEE shit shit shit jävlar pommerfrites vad spännande ph kommer vara i kväll, french hot dog kommer tillbaka!!! gaaad dame it WHOHOOOW

3 kommentarer:

hjärda sa...

LYCKA TILL!! :)

Lovisa sa...

det går så bra dom är så mysiga, fina tjejerna!!!!nu ligger båda i min famn och myser

bertil sa...

HAAHA French hotdog!!! Själv säger jag Frasse!