lördag 1 januari 2011

gott nytt år!! hade en heelt sjukt kul kväll och natt,.. nu ligger jag i soffan och peppar för några timmars jobb... skjut mig någon!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – jajjemän
2. Höll du några av dina nyårslöften? – Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? – Japp till världens finaste Tove!!
4. Dog någon som stod dig nära? – nej,tack och lov

5. Vilka länder besökte du? – Norge och Egypten
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? – inte vad jag vet
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? – min födelsedag så klart och kanske dagen då jag köpte mitt sweet ställ..
8. Din största framgång 2010? – veta att jag kan
9. Största misstaget? – var när jag backa in med svens backspegel i en betongklump.. kraaaschhh

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – förkyld har jag vart, bakis sjuk, skadat mig, nä, men fått några blåmärken..
11. Bästa köpet? – mitt fasta 50mm. love it
12. Vad spenderade du mest pengar på? – mat kanske? brukar vara så.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? –ja crazy familjen claus bröllop, när jimmpa flytta hem, när tove kom till världen, dagarna jag cykla downhill.. oj finns mycket...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010 – the cave

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – gladare, inte för att jag var ledsen under 2009
16. Vad önskar du att du gjort mer? – träna mer haha
17. Vad önskar du att du gjort mindre? –käka så jävla mycket snask
18. Hur tillbringar du julafton? – hemma hos mig och jimmy med våra familjer.
19. Var du kär i år? – JA som fan

20. Favoritprogram på TV – paradisehotel slår ju ALLT!!
21. Bästa boken du läste i år? – Kåt och hur helig som helst, mansons bok.
22. Största musikaliska upptäckten? – mumford and sons
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – ja lätt

25. Något du önskade dig men inte fick? – ville ha en ipad men fanns ingen platt klapp... dame it
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? – var hemma med mina fina vänner som jag bjöd på middag. jobbade gjorde jag oxå..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Ja typ en skööön mac dator som inte är så förbaskat seg..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? – förbannat bra.
29. Vad fick dig att må bra? – jimmy

30. Vilken kändis var du mest sugen på? – ingenaning...
31. Vem saknade du? – alla vänner hemma..
32. Den bästa nya personen du träffade? – svår...

2 kommentarer:

Carro sa...

Åh! jag skulle aldrig orka fylla i en sån lista..men det var kul o läsa ;O) O att Tove fick vara med TVÅ gånger på listan värmer mitt mamma hjärta! Gott nytt Bruden!

Lovisa sa...

gott nytt carro!! klart hon fick vara med, de är hon värd:D