måndag 10 augusti 2009


Jag och gull frallan Danko, foto ala KEEBO!!

Idag så har jag hunnit med att cykla en sväng med jimmpa, det fösta han göra är att köra på skalle..
Sen har jag köpt ett par nya pedaler till cyklen OH JÄVLAR VILKET GREPP!!

Började jobba 14 till 21, nu är jag hemma efter att druckigt lite te och käkat mackor är jag hel nöjd med dagen!! nu sitter Jimmy med sin bästis Johnny (mr.race) och spelar WOORM... härligt och underhållande!!

ursäkta den kassa uppdateringen, but im still alive!!

3 kommentarer:

Dippis sa...

Mycket bra wormspelande måste jag ju säga faktiskt...

Tesse sa...

När ska vi ses nästa gång? Jag saknar dig..!

lou sa...

dippis- hur gick det att cykla hem??

tesse- i dont knoow!!! följ med grabbarna upp i helgen då?? jag vet inte om och när jag kommer kunna komma hem...saknar dig med