måndag 24 augusti 2009

Hej jag vill börja med att be om ursäkt för denna förträffligt dåliga uppdatering, men vad gör det om hundra år??

jag har jobbat,jobbat och sen vart ledig och då har jag vart med tikka och lattjat och vart ute och gått och blablabla.. jag har beställt chai-te, mycket fint.. jag har provat äppelskalaren som jag fick av min snygga syrra för nån månad sen SUPER NICE!!! jag har gjort en massa bra saker, och det bästa av allt, fattar inte att jag har berättat det (trumvirvel), håll i hatten!!JAG och JIMMPA har bokat resa till DUBAI, fatta det.. shit! vi åker den 28okt och är borta två veckor, ska bli sjukt nice!!

förr förra helgen var min bror ruben uppe som ingen missa kanske?? eller??? IALLAFALL I HELGEN ÄR DET DAX IGEN, PRISA HERREN TJOHOOO!!!


jag är rätt trött nu så jag skriver lite sluddrigt, but heyy!
idag:jobbat
sen:hängde hos tina kika film
nu:slaggen, snart iaf!!!

DUBAI HERE I COME!!!


jag och min baby i mexico förra hösten!!

Inga kommentarer: