onsdag 12 augusti 2009

Idag tog jag mitt förnuft till fånga och pantade in alla mina små pengar ur min hundburk, det blev totalt ca 1800 i små mynt, sen panta jag alla burkar som jag samlat på mig sen jag och jimmpa fytta till åre.. där fick jag inte ihop lika mycket ca 220 spänn.. till min hjälp hade jag med min mig vännina johannalinnea som hjälpte mig!!

tack för hjälpen..

sen gick jag till banken och satte in pengar på kortet 7000 spänn ungefär DE GILLAR VI!!!
Låt mig presentera min nya kanin och livskamrat
Johnny-Richard

Efter banken besöket så hälsa vi på Johnny på hans jobb, jag fick en kanin av honom.. Himmla hyvens så nu har jag en kanin som heter Johnny-Richard, från Volcom släktet.. snäll, bits inte, finfin stamtavla..
Här är jag och Johnny-Richard när vi leker lite, super snyggt..

Nu- väntar på att jimmpa ska komma hem, har ska (förhoppningsvis) sälja sin bil till en galen norrman, sen ska vi äta mat!!!!
SEN- kanske åkter till Johanna och mackan i tege, får som se om vi har nån bil kvar att ta oss med...

1 kommentar:

Tesse sa...

Jag gillar Johnny-Richard! Kanske du måste skicka en bild till Liliana på facebook till Kajsa...jag var där och hälsade på igår. Hon har TVÅ kaniner ju.Fick höra av Kajsa att hon var på FB varje dag faktiskt ;) Puss