torsdag 19 mars 2009

hejja mobilcamera

Hej hå. Idag är jag ledig jag har städet heela lägenheten och jimmy är ute och åker bräda med grabbarna vid nordhallen.
Igår var jag i Östersund med camelbella,sven och jimmy.
Det var roligt jag köpte en tjocktröja,en t.shirt, en rosa jack/tröja typ, trosor,strumpor,pennor,galjar,en kukbakform,ett par solbrillor, en kort hållare, ljus, ljushållare, sand. blablabla. ja you name it.
jag är iallafall nöjd. 

Imorgon kommer Tesse upp, på söndag kommer Ruben upp, sen på torsdag kommer ANNIEHOOOEEE och nissepisse upp. Och siste men inte minst så kommer PERRA UPP.. allihopa så de kommer bli fullt hus här, tur att jag är ledig fredag-söndag då hinner jag umgås med alla.




Fick ett mms av min kära vänn David von Jäderberg i dag, tror att det kan vara så att han har trist i gävle och saknar oss här uppe...



Sen har vi min brori Perra, som förövrigt blev rånad förra Fredagen och fick stryk av några grabbar så han kommer upp och ska kurera sig hos lillesyster :)

Tillsist men inte minst har vi mig, som käkar en Semla på jobbet, jag flirta till mig den inne på olympia cafeét då jag oxå insåg att jag missat SEMELDAGEN detta år...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snacka om att det blir packning för att vara borta en vecka...! Tjohoo!

Anonym sa...

Jajjemään, tänk va bra!!!
vi har ju tvättmaskin och butiker här uppe oxå... så det är ju inte hela världen om du skulle glöma nått... :D NÄR KOMMER DU?? NÄR ÅKER NI??

Sara sa...

Oj... Schnygg-Perra. Vad hände? Fick de tag på något och framför allt - åkte idioterna dit på det??!