fredag 20 mars 2009

free from work

i morse så vaknade jag PIGG, för en gångs skull.. hur härligt som hellst.
Så jag knata upp och gick till jobbet, väl vid vm:8 parkeringen så lägger jag märket till att de är inga liftar ute på linan. jag kommer ganska snabbt fram till att liften är stängd... pratar oxå med skistar personal, den var stängd.. men det gjorde inte så mycket, rätt skönt ändå.

så nu tänkta jag krypa till kojs med jimmy och mysa lite. men innan det ska ni få se vad jag gjorde istället för att jobba...


Jag simmade i vårat stora akvarium med fiskar i..

Jag åkte bergochdalbana, just här börjar jag bli spyfärdig..
Men här var det fortfarande kul
Sen tog jag en tripp till månen och talla lite på jorden, DE NI
Sen kom jag hem och landa...

Tänka sig vilka härliga bild effekter det finns i Photo Booth, love it



Inga kommentarer: