måndag 16 mars 2009


camelbella, sven och lappen lämnade precis mig ensam. så jag ska väl ta och dyka ner i sängen, kolla på lite gamla bilder. jag blir så lätt fast när jag gör sånna grejer, minnen för livet. tungsint lätsamt ja ni vet. det var bättre förr eller var det värkligen det?? ah i bland saknar jag den tiden men sen inser jag att hur glad jag är över vart jag är i livet nu och hur glad jag är över vad jag har upplevt.. om ni vill kika in mitt förflutna så är det bara att besöka lowlow.bilddagboken.se gryma bilder sen ja ni vet sommaren 2006, tiden på gl, när jag fyllde 18 till och från.


humm, gillar nostalgi ja.. men nu är det bara att blicka frammåt!!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

love fotos!! Mycket fin bild där på stranden..reunion snart!! Ses i helgen

Anonym sa...

Jag lovar, det var bättre förr :P
jag har fixat de här nu, så jag och Hoe kommer till dig på torsdag kväll :D sohooo