torsdag 28 juni 2012

WAKE ME UP!



HEJ kära blogg! jag har vart lite under isen ett tag, ber om ursäkt för det och till alla er som väntat på en shysst inlägg! jag ska berätta för er att jag har vart i east, utan internet no communication lixom.

DÄR emot så ska jag berätta en annan rolig sak, jag har hige fivat med CARRO att hon och jag ska springa halv maran tillsamans,,.......... dame. de är 2,1 mil, jajjemän 2,1 MIL! de är sjukt. Jag har gett mig fan på att jag ska göra detta så jag är ju anmäld å hela tjotahejsan. sen så ska vi också springa tjej milen. som uppvärmning.....

Lägger då upp bilder på mina fina fina super sköna springstrumpor och mina snabba dojjor som ska hjälpa mig igenom dessa mil.

träningen började i maj, sen så stukade jag tyvärr foten av en konstig anledning. så nu är jag på´t igen! de blev ofrivillig vila ett par veckor. Men nu kör jag igång igen. försiktigt som turbotusan. sprang 4,85 km nu efter jobbet. de tyckte jag var bra!

hej då hej

Inga kommentarer: