fredag 29 juni 2012

med tanke på att min fot är som den är, så ska jag köpa mig ett fotleds stöd. för mången år sedan så spelade jag väldigt mycket innebandy där man lätt vrickar fötterna, vilket jag gjorde så jag använde mig utav sport tape, men jag fick nån reaktion överkänslig or what ever. så jag tänka nog köpa mig något annat för att undvika klåda och blåsor.

träffade för övrigt HG i dag hans bror jobbar med leder och värk, naprapat med andra ord. han berättade för mig att jag skulle köpa mig ett sådant stöd, ha på mig det när jag jobbar och tränar, hemma skulle jag balans träna, stå på den onda foten blunda och balansera för att träna upp dom små små musklerna som är kring lederna. om jag lår i soffan skulle jag måla bokstäver med foten och gärna krama tårna i mattan,

1 kommentar:

Tesse sa...

Tummen upp!