måndag 5 april 2010

nu är helgen över, jag är själv helt själv tur så har jag tikka annars så skulle jag gå under. Helgen har vart jätte bra, dock har jag jobbat mycket men att ha familjen på besök slår ju aldrig fel.speciellt inte när det är mammas mat man får i magen, jummjummjumm.
vi har åkt skidor och vart på afterski, på timmerstugan JÄVLAR VILKET ÖS! i dag så lämnade alla mig, det känns tungt. allt har gått så fort, förfort så förhoppningsvis gå det fort tills jimmy kommer hem igen eller jag åker till honom.

jag har iallafall vart pysslig i dag, föst städade jag lägenheten, sen gick jag på byn sen åkte jag bil sen åt jag en glass med assa sen har jag gjort ett armband, handywomen! (iknoooooow...) jag ska gå och träna idag, bodybalance. med hopp om att det finns platser kvar vill säga. skulle vilja haft någon med mig men alla jobbar.


1 kommentar:

Kebboan sa...

DUKTIG TJEEEEJ!

SAKNAR DIG!! <3