lördag 10 april 2010

anna,bibbi och doris var här och lekte med mig och tikka igår, det var mysigt..


dagen blev inte riktigt som jag planerat, den började med att klockan ringde 6 i morse, jag gick upp glad som en lärka väckte tikka och gick på en promenad.
alla vanliga morgon rutiner, sprang ner med nyckeln till berit och ruben och knata till jobbet-änså länge är allt enligt planerna. när jag kommer till jobbet är jenza i tvätt hallen, vilket han kan vara på morgonen utan att man blir fundersam.

MEN då händer det, efter jenza frågat om jag ska öppna- så tänker jag efter "Ah det ska jag", jag kollar schemat och ser att jag inte alls ska öppna utan stänga. hopp... de var bara gå hem igen,

vad ska jag då göra? jo jag diskar och städar, nu ska jag gå och handla sen ska jag åka ut en sväng till duved. sen ska jag gå ut och gå SEN ska jag jobba. puuh, tur att det inte var åt andra hållet att jag trodde jag skulle stänga när jag skulle öppna.

Inga kommentarer: