fredag 27 november 2009


jag har en gammal sida som följt med mig i många år som jag inte använder mig så mycket av längre, det är mitt konto på bilddagboken. jag kan sitta i timmar och kolla på gammla bilder, man fastnar i det så himmla lätt...

Idag har det vart peak rea, jag köpte ett underställ, sen var det ju den omtalade vip-kvällen, jimmpa köpte sig en ny bräda..jag har oxå vart hundvakt till lilla nola i dag-såå söt.. tikka joina gick hur bra som hellst!! i kväll har vi haft häng här på stationsvägen det blev blåbärspaj med gubbsex-sova och kupahanden yeah..
jag(supersnygg) jimmpa(inteså tokig han heller) och kelly (som också är himmla sexy)
En valnig dag på guc-kunnde se ut som denna. allt handlade om kreativitet eller uttråkad och tycka att det var bättre att bygga i hop ett hopprep av sjukt många gem...
Jag funderar om jag ska göra nått åt mitt hår, så de blir långt och fylligt??
Jimmy (minmin och bara underbara min) och jag
kanske tycker jag om dig så där mycket som bara jag kan göra just i dag, och i morgon och dagen efter det och nästa vecka och om en timme och varje minut, varje sekund och hela tiden...

Inga kommentarer: