onsdag 25 november 2009

Idag så har jag vart i Östersund med mina jobbar kompisar, vi var på kurs den var trevlig!
Marrebanan ringde och frågade om jag var sugen på att följa med och kolla på gen-repet på dippan. och det var ju klart så jag tog davvans suzuki och shredda till duved och hämta lina. vi fick först stå i en kö väldigt länge det var sjukt mycket folk.. när showen drog igång så fick man som rysningar över hela kroppen, shit så grym dom var!! då önskade jag mig att jag också hade en fager sångröst som kvittrar som fåglarna på våren, men icke!!

fick som försmak på vintern nu när man var där, riktigt peppad för denna säsong!

och ni andra som kommer upp till åre i vinter, se till att boka in wallmans dinnershow- det är värt det!!!

Nu ska jag tussa med min sambo PUSS

Inga kommentarer: