torsdag 2 december 2010

Till jultomten Tesse!


Hej kära syster! Först vill jag önska dig en himmla trevlig resa! Sen skulle jag villja önska mig ett par Converse stl 38( vita standard höga Hel svarta höga eller nån flummig färg) jag önskar mig zip lock påsar, nån kul prydnads sak. Roliga strumpor, nån kul tissha extra tall( den får inte vara kort, gärna i rumplängd) lika så tjock tröja om du hittar nån i typ rosa, grön,blå,orange eller nån kul färg.men tänk på att den inte får vara för kort. Några roliga strump byxor. Svårt men nått som skriker LOWAN kan du ju köpa. Då har du några rikt linjer att gå på, shoppa mycket till dig själv! Och ha en helt grym resa! Hade gärna följt med, NeXT year äre du och jag som åker;) puss och kram på dig kära systeryster!!! Åh juste, nån shysst klocka!!!

2 kommentarer:

Tesse sa...

Schysst lista! Jag ska nog hitta ngt som skriker LOVVAN ;) PUSSSSS

Marty sa...

Ho ho ho tomten! Ingen dålig lista det där inte.. =) Looovis måste ha vart riktigt snäll i år!!