måndag 27 september 2010


jag har fått en award från min fantastiska vän caroline, hon är snart hot sexy mama och en stor inspiration och motiverings källa, hon faller också ofta offer för mig och min kamera där hon är grym och hjälper mig få fram mina idéer. love you!

"När man fått denna Award så hör det till att berätta 3 saker som ligger dig varmt om hjärtat,
visa ditt favoritfoto och skicka vidare till 5 andra bloggar!"

då ska jag berätta om 3 saker som ligger mig varmt om hjärtat,

1. min fantastiska sambo,grabb,kille,pojkvän,mongo,man you name it- JIMMY.
2. mina härliga vänner och familj. som jag har,stöttar, peppar, ger, tar, skrattar, och lever livet med.
3.aktiviteter- downhill, skidor, hundar, fota, handla, lost(har förövrigt köp säsong 4 nu) amazing!!!

jag ska också skicka denna award vidare. vill ju skicka tillbaka till carro. men då blir det som nått jäkla kedje brev på lunarstorm som man inte orkar med.

så jag börjar med
HANNA- som är en stark ärlig och helt grym människa, som för övrigt åkt till USA på egenhand och ska road trippa med nån brud från götet(?!) som hon inte känner, hur coolt är inte det?? du är grym hanna och du får denna award från mig!

KAJSA- du är så jäkla bra. vet vad du vill och genomför det också. gillar att sticka mössor, som blir både snygga och sköna att ha på sig. kan inte bli bättre. lätt värt att köpa en, hon säljer på sin blogg! this is yours!

MIMMI- kvinnan,legenden. kul tjej som jag förövrig har delat första parket med när en alkis kissa precis vid bilen.. det säger väl allt. så bra. skriver helt grymt, har alltid gjort förstår inte hur man kan få ner orden så rätt på papper. here you go!

SARAH-min barndoms vän, hon jag växt upp med, lekt med gjort, det mesta med. bus och hyss. när jag väl träffar henne (vilket inte sker så ofta som jag tycker är sjukt synd) så är det som vi aldrig vart ifrån varandra. kör samma intern skämt som små och garvar fortfarande. sexy mama.

MARIE-en fin vän till mig som är mamma till världens finaste benjamin. så många timmar så många skratt attacker. säger ju allt. nejnej "fina drag" säger allt!!

jag har helt sjukt mycket bilder, och alla är favoriter. jag kan sitta och kolla hur länge som hellst. så det blir bara en av allt. på mig och jimmy dubai 2009. sweeet trip!


2 kommentarer:

Carro sa...

Awards...har aldrig fått eller gett förut, hatar alla former av kedjebrev..men.. det var kul att få kika vidare på de bloggar du läser! :O) Undrar om Kajsa stickar små mössor oxå... Krams!

hanna sa...

du är gullig du! =) fin du va i håret förresten!