söndag 15 augusti 2010

nu ligger jag i sängen, själv. jimmy har åkt till åre för att jobba. jag är kvar i östhammar.

vad har hänt, jag har åkte hem från öland, öland var grymt kul. sen stanna vi i sthlm hos jimmys pappa, åt middag och kolla på bio. sjukt bra film inception den kan jag varmt rekommendera. sen har min kusin gift sig, det var trevligt. jag blev bite av en geting så mamma fick slita loss getings helvetet. AJ! idag har jag mest vart nere, jimmy har åkt iväg för att jobba i två veckor. ny dag i morgon. david har vart på besök, hängt med j&c,hanna och bror. käka kakor. käka kladdkaka delux.druckit cola ur glas flaska. nu är det slaggen. snart iallafall.

2 kommentarer:

Tesse sa...

Ta det bara lugnt! ikväll när jag slutat jobba kommer jag hem och kramar om dig!!

Lovisa sa...

du är bra du