söndag 6 juni 2010

sitter här och ber min morgon bön innan jobb då, nyss alldeles precis så inträffade det som jag fruktat en tid, vet inte riktigt hur jag nu ska ta mig till. min bästa ala-mac rabarber sylt är slut. the end.end,end,end.hur ska jag nu klara mig? sen glömde jag ha i salt i gröten, sista måltiden och jag missade saltet. HUR KUNNDE JAG? men det var gott, inte gröten utan rabarbersylten. mm, jumm,jumm,jumm.

sen har jag bara tre av fyra hushållspappers rullar kvar i hushållet. en av dom strök tyvärr med i slaget igår. då jag kom hem, fick syn på ett totalt kaos i hallen.hjärtklappning.vad har hänt?då jag samlade mig,kännde, såg, insåg.att hushållsrullen hade retat upp tikka någe så jävulskt. så hon var tvunngen att sätta tänderna i den. RIP hushållsrullen och ännu ett slag för tikka är vunnet! duktig tjej.

juste, ser ut som misär i köket. jag blir deprimerad av att se att diskberget växer helt okontrollerat. vet inte hur jag ska stoppa detta. måste sätta ner min fot och berätta att så här funkar det inte.

nu ska jag jobba!

Inga kommentarer: